Azzal vádolnak, hogy bántalmaztam egy nőt

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

 

Tisztelt oldal!

 

Elnézést, de telefonról írok. Egy esetben kérném segítségüket. Egy szomszédi hangos szóváltás után, melynek három szereplőjéből az egyik én volnék, az érintett hölgy és párja kórházi dolgozóként (adminisztratív munkakör) a hölgy gondolt egyet és bement a traumatológiára látleletet vetetni, és azt állította, hogy én bántalmaztam.

 is_150810_doctor_sad_depressed_800x600.jpg

 

Ami természetesen nem igaz. Én az intézetben orvosként dolgozom. Igen sokat tanultam ezért. A hölgynek végzettsége nincs. Viszont az intézetben mindenki elhiszi, és minden napom pokol azóta. Traumatológia anamnézisben nevem kiírták, és az intézet nagy része ezt nézegeti. Érdeklődnék, hogy ha tanúim vannak arra, hogy semmifele testi sértés nem történt, hogyan tudnék elégtételt venni, helyreigazítást kérni? Esetlegesen a rágalmazó becsületsértő hölgyet jogi úton szankciók elé állítani.

 

Azon is gondolkodtam, hogy amíg a helyreigazítás nem történik meg, a munkámat felfüggesztem. Köszönöm a segítségüket.

 

R.

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!