Aki visszaszól, áthelyezésre kerül, vagy repül

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre

Tisztelt Munkahelyi Terror!

Tegnap felmondtak a munkahelyemen. Indoklásként az szerepelt, hogy nem teljesítettem az üz.vezető utasításban kiadott feladatokat, a működés fenntartásához szükséges ismereteket nem sajátítottam el.

A felmondást nem írtam alá, elkértem átolvasásra mindkét példányát. Annyit már látok, hogy úgy adták oda, hogy rendesen át sem nézték, mert a 30 nap felmondási időt 2017. februári dátummal írták, holott 2018. van. Emellett munkáltató aláírásánál semmilyen név nem szerepel, csupán annyi, hogy "a munkáltatói jogkört gyakorló aláírása" - efelett valakinek a szignója.

A valóság az, hogy egy hadjárat folyamán sikerült eltávolítaniuk a főnökömet, jött egy másik, aki eredetileg nem főnök lett volna, de végül "rangot" kapott. Egyáltalán nem látja át a munkánkat -ő már otthon van, amikor a legfontosabb munkafolyamatok zajlanak -, igazából szerintem nem is nagyon érdekli, mert meg sem hallgat minket (3-an látjuk el az összes feladatot, mindenkinek megvan a saját dolga).

Nem lógok, rengeteg munkám van, nem járok ki dohányozni sem, nem tartok ebédszünetet, munka közben eszem, falatonként, amikor épp sikerül. Kitalálták, hogy 3 nap alatt tanuljam meg a kolleganőm munkáját, úgy, hogy közben neki is és nekem is csinálnunk kell a sajátunkat, hiszen olyan a munkakörünk, hogy nem tologathatjuk napokkal későbbre.

how-to-convince-your-boss-when-he-is-angry_2.jpg

Megpróbáltuk a lehetetlent, természetesen ez nem sikerült. Nem érdekelte a főnökünket, ragaszkodott a kijelentéséhez, meg sem hallgatta az indokainkat. Ő egy tipikusan olyan ember, hogy aki nem úgy ugrál, ahogy ő fütyül, az mehet is.

 Az új vezetővel első perctől fogva nem értjük meg egymást, ő nem tűri, ha az ember próbálja megvédeni magát, és kicsit is ismeri a jogait. Aki visszaszól, áthelyezésre kerül, vagy repül. (Mellesleg pár napja jött egy új dolgozó, elmondásuk szerint itt csak betanul - persze átlátszó indok volt, mindhárman tudtuk, hogy valakinek felmondanak közülünk, főleg hogy az illető egy ottani dolgozó rokona)

Az alkalmazásom alatt egyetlenegyszer sem kaptam írásbeli figyelmeztetést, a partnereink soha nem panaszkodtak az én munkámra. A fenti leírt indoklás ismeretében kérdezem, hogy jogszerűtlen-e a felmondásom és ha igen, mit tehetek, mik a lehetőségeim?

Visszamenni természetesen nem akarok, egy ideje már nézegetek, hátha jön egy jó állásajánlat. Elnézést, hogy ennyire hosszú lett!

Hirdess a Munkahelyi Terror blogon és 1 HÓNAPOT AJÁNDÉKBA ADUNK. A részletekért KATTINTS!