Pénz beszél

Közkívánatra LorettaSalano története:

UPDATE: LorettaSalano 2009.01.29. 20:22:45
Sziasztok, este van, vége a kommenteknek. itt és most elismerem, hogy a sztori FAKE volt, sosem voltam Olaszban,csak kitaláltam 1 sztorit (ahogy többen rámutattatok, több sebből vérzőt!nem volt alaposan átgondolva). A történet amúgy is túlzó volt, ennek ellenére mégis volt, aki elhitte...mi volt a célom? nem a becsapás, csak kíváncsi voltam a véleményetekre, hogy mit szóltok a hasonló problémákhoz, hogy álltok hozzá az ilyen nőkhöz,a pénz beszél problémakörhöz. Despota, kérlek ne haragudj, csak kommentnek indult, nem én kértem, hogy post legyen belőle.TI is TÖBBIEK, NE HARAGUDJATOK, csak 1 kísérlet volt.Köszönöm.Kérlek Despota tüntesd föl a poszt elején, hogy a történet kitalált és kísérleti célt szolgált részemről.
 
A jövőben kérek Mindenkit, hogy tartózkodjon az efféle szociológiai kísérletektől! Rengeteg valós problémával kerestek meg minket, nincs szükség  FAKE bejegyzésekre! Mindannyiunk érdeke, hogy az igazság kerüljön napvilágra!
 
Üdvözlettel: Despota


Sziasztok! 28 éves lány vagyok, külker angol-olasz szakon végeztem, meglehetősen jó eredménnyel 21 éves koromban. A diploma után munkát ajánlott 1 külker cég, de annyi pénzért, amely az albérlet+rezsit se fedezte volna (3-an laktunk albiban 1 bp-i panelben!).

 

Sajnos szüleim nem élnek, rokonom nincs. Kimentem táncolni Olaszba (rúdtánc) és hamarosan észrevettem, hogy 1 hét alatt többet keresek, mint a volt évftársnőim 6 hó alatt! Azóta is kijárok, ill. a bp-i éjszakában is táncolok, meg konzumálok. Ezt sokan összetévesztik a kurválkodással, holott ffi nem érhet hozzánk, főleg nem megyünk vele ágyba, de tény, hogy monokiniben járunk. De azt se érdekel, ha kurvának neveznek!


7 év alatt összeszedtem 1 budai családi házra valót (300nm), a legújabb Audival járok, csak Versace, Dolce cuccom van és a Váci, ill. Andrássy úti elit butikokban vásárolok.
Amellett, gondolván az öreg napokra, van itthon 2 szépségszalonom alkalmazottakkal, meg hajnagykerem.  Semmiben nem szűkölködöm, végigutaztam a világot és azt kell mondjam, hogy a ffiak is a tenyerükön hordanak, anyagilag viszont nem szorulok senkire.
Természetesen tartom a kapcsolatot a régi évf. társakkal.

Legtöbbjük testben megcsúnyult, lelkileg összetört, frusztált csajszi…sok közülük munkanélküli, van aki asszisztens lett, de aki a legtöbbet keresi, az is max. havi 270 nettó! Lehet, hogy az én életformám erkölcstelen, meg nem is mindenki gyomra veszi be, de tény, hogy én ezzel az életmóddal megalapoztam a jövőmet. Anyagiak, szerelem megvan, nincs hülye főnököm, munkám a hobbim! Beutaztam a világot…Boldog, jókedvű vagyok mindig.


Múltkor elromlott a kocsim és kénytelen voltam bkv-ni, hát annyi elgyötört, fásult, fáradt, abszolút nem dinamikus embert rég láttam! nézzetek eccer ti is körül!!!Hogy is lehetnének azok? A bnőimtől tudom, hogy azért dolgoznak reggeltől-estig, hogy aztán annyit keressenek, hogy a rezsit meg a kaját ki tudják köhögni…Itt nem kanári nyaralásról álmodik az átlagmagyar, hanem, hogy melyik számlát fizesse be a sok közül. A csajok is csak nyelve bámulják a plázák kirakatait, de lóvé az nincs a cuccokra, pedig ők is szívesen járnának szép ruhában, de csak kínai gagyeszre futja…


Egyébként meg a bnőim is prostituálják magukat: legalábbis szellemileg, mert a mhelyükön mindet ugráltatja vmi bolond főnök. reggeltől estig. egyiküknek már fekélye van, de félretett pénze az nincs…Ha kirúgják őket, nincs mihez kapniuk…Beszélgethetünk az erkölcsről, de ebben a mai világban MONEY TALKS!!!

 

Kiváncsi vagyok, hogy hányan ugrotok nekem a jóerkölcs nevében vagy irigységből, uakkor ha meg lennétek szorulva, vajon a fedélnélküliséget választanátok-e…

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.comcímre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!

A blogban megjelenő olvasói levelekért és hozzászólásokért a szerkesztő semmilyen felelősséget nem vállal, az minden esetben a beküldőt terheli!

Hirdessen nálunk a lehető legolcsóbban! A részletekről érdeklődjön emailben!

Címkék: munka, olaszország