2 évig hazudott a főnököm

Tisztelt Munkahelyi terror blog!

 

Két évig dolgoztam egy vállalkozónál, zöldséget árultam. Azt ígérte, hogy 8 órára jelent be, mivel 1958-as születésű vagyok és nekem nagyon fontos a szolgálati idő! Első év végén kiderült, hogy csak 4 órára voltam bejelentve. Mikor számon kértem a vállalkozót, azt mondta, hogy elnézést kér, ígéri, hogy most már 8 órára fog bejelenteni. Idén, az adóbevallásnál derült ki, hogy mégsem jelentett be csak 4 órára. Nagyon megharagudtam rá ezért és eljöttem tőle.

 zoldsegek.jpg

2 évig teljes munkaidőben dolgoztam, ki is fizette mindig a béremet ennek megfelelően! Nem is gondoltam arra, hogy újra meg fogja tenni, hogy csak 4 órásra jelent be. Most ismét zöldséget árulok és a jelenlegi főnököm pont a mellette lévő asztalt bérelte ki a piacon. Nap, mint nap azzal szórakozik, hogy alám írja az árakat, hogy ellehetetlenítsen. Szóltam neki, hogy ne tegye ezt velem, mert ha nem hagyja abba, feljelentem, amiért engem 2 évig félrevezetett. Szabályosan az arcomba nevetett és azt mondta, hogy akkor engem is meg fognak büntetni!

 

Az lenne a kérdésem, hogy valóban engem is megbüntetnének? Annyira szemtelenül viselkedik, hogy nagyon fontolgatom, hogy feljelentem! Önök szerint érdemes lenne? Várom mielőbbi válaszukat!

 

Köszönettel: Gizi

A listazz.com segítségével Feketelistára tehetitek az inkorrekt cégeket, a megtévesztő álláshirdetéseket.

 

banner_1.jpg