Egy csók és más semmi

Olyan levelet kaptunk egy fiatal hölgytől, hogy magunk is meglepődtünk...

Természetesen továbbra is várjuk a leveleket:  munkahelyiterror@gmail.com

Tisztelt Szerkesztők!

 

A WestEnd City Centerben dolgoztam, mint bolti eladó (egy ajándék üzletben, a földszinten).
Levelezőn tanulok a Corvinus Egyetemen, dolgoznom kell az iskola mellett, szükség van a pénzre (tankönyvek, albérlet, stb.).

 

Pár hete történt, hogy zárás előtt néhány perccel értem jött a párom. Mindig ő visz haza kocsival, nem szereti, ha egyedül mászkálok este Budapesten. Általában a parkolónál szoktunk találkozni, de kivételesen a boltba is bejött, mivel az unokahúgának éppen azon a héten volt a születésnapja és valami ajándékot akart neki venni. Úgy gondolta akkor már "miért ne nálunk" költse a pénzét, legalább a kiszolgálásban nem fog csalódni.

 

Amikor belépett az üzletbe, egy puszit nyomott a számra és tekintve, hogy főnökömön és rajtam kívül már senki sem volt a helységben, ebben semmi kivetnivalót nem találtam. Megvette a Micimackós plüssfigurát, én bezártam, majd hazamentünk.

 

Másnap délelőtt már várt rám a főnökasszony, holott máskor csak estefelé szokot a boltba jönni. Teljesen kikelt magából, üvöltözött, minősíthetetlen szavakat vágott a fejemhez, ócska kúrvának nevezett, aki nem tudja elkülöníteni a magánéletét a munkájától és elbocsátott.

 

Nem tudom elmondani mennyire kiborultam. Soha életemben nem "kevertem" össze a munkát a magánélettel, nem hiszem, hogy egy senki által nem látott csók miatt kellett új munka után néznem...