Több,mint 300 állást pályáztam meg

Mivel szombat van, ezért csak egy rövid történettel jelentkezünk Csilla jóvoltából. Aki teheti, ma ne nagyon mozduljon ki, mert kissé hűvös van...

Tavaly Aug. 1-je óta több mint 300 állást pályáztam meg (nem vicc!), valamint legalább 5-6 portálra regisztráltam magam. Az eltelt hónapokban összesen 6 állásinterjún voltam, ebből kettő átverés volt (tudtátok, hogy újabban a telemarketinges "embervadász"-t is "irodai asszisztens"-nek hívják?!).


Állandóan azt firtatják, hogy mikor akarok gyereket (31 vagyok), és NEM HISZIK EL, amikor azt mondom, egyáltalán nem biztos, hogy valaha is szeretnék. Ők jobban tudják. Az elmúlt 12 évi tapasztalatom és végzettségem kevés a vonal folytatására (mert nincs diplomám, "csak" OKJ-s papírkáim, és csak egy nyelvet beszélek).

 

Én szívesen dolgozom "lejjebb" is, adminisztrátorként, bármilyen háttérmunka - nos, egy válaszlevélből megtudtam, hogy túlképzett vagyok az ilyenekre. Már nem tudom eldönteni, mi a duma, és mi nem. Voltam olyan interjún is, ahol rögtön a gyerekkérdés után vallási (!!) firtatás jött, aztán pedig az élettársam neme (!) érdekelte. Teljesen kiakadtam:(


Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!

Hirdessen nálunk a lehető legolcsóbban! A részletekről érdeklődjön emailben!