Áldatlan állapot

Szép napot Mindenkinek! Laura mesél főnökéről és arról hogyan volt kénytelen felmondani terhesen. Szóljatok hozzá bátran!

Sziasztok!

 

Két évvel ezelőtt titkárnőként dolgoztam egy biztosítónál. Nem volt magas a fizetésem, de biztos megélhetést nyújtott, elvoltam mint a befőtt. Akkor voltam 31 éves, a férjemmel már évek óta terveztük a családalapítást, egész pontosan egy gyerkőcöt próbáltunk összehozni.

 

Ebben az időszakban vettük észre, hogy végre sikerrel jártunk és teherbe estem. Egyrészt nagyon boldogok voltunk, de bennem volt egy kis félsz a munkám miatt, hisz jól tudjuk, a munkaadók nem rajonganak túlzottan  a gyermekes munkavállalóért.Úgy döntöttem, ameddig lehet, nem szólok róla senkinek.

 

Mivel alapvetően teltkarcsú vagyok, az 5-6. hónapig senki nem figyelt fel áldott állapotomra, én pedig nyugodtan végeztem a munkámat. A 6. hónap környékén azonban már nem tudtam megtéveszteni senkit, maguktól rájöttek arra, hogy gyermeket várok.

 

A kollégák nagyon kedvesek voltak, mindenki gratulált, együtt örültek velem, a főnököm pedig arról biztosított, hogy ez a "helyzet" semmiben sem befolyásolja majd  a jövőmet. Nem így lett...

 

Egyik napról a másikra teljesen megváltozott a viszonyunk. Kezdetben csak ok nélküli letolások és mások előtti szidalmak jutottak osztályrészemül, később már szinte mindenbe belekötött, amit csináltam, pedig semmivel sem dolgoztam kevesebbet, vagy hanyagabbul, mint korábban.

 

Rengeteget sírtam és stresszeltem miatta, de igyekeztem mindent megtenni, hogy ne veszítsem el az állásomat.

 

Akkor veszítettem el végleg a türelmemet, amikor nem engedett el ultrahangra, ráadásul fegyelmivel fenyegetett a késéseim miatt. Valójában kétszer késtem összesen, azt sem saját hibámból... Felmondtam.

 

Nem tudom miért áll minden munkaadó ennyire negatívan a terhes, illetve  a kisgyerekes dolgozókhoz. Így is fogy a népesség, talán inkább meg kéne becsülni, hogy világra hozzuk/felneveljük a jövő "fogyasztóit".

 

Üdv: Laura

 

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.comcímre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!

A blogban megjelenő olvasói levelekért és hozzászólásokért a szerkesztő semmilyen felelősséget nem vállal, az minden esetben a beküldőt terheli!

Hirdessen nálunk a lehető legolcsóbban! A részletekről érdeklődjön emailben!