Nem tanulhatok

Ismét itt a péntek. Mindezt Mária kedvéért jegyzem meg, remélem Ő érti :).

Lássuk a levelet, melyet Krisz küldött nekünk:


Sziasztok!

Kisgyerekes anyuka vagyok, jelenleg gyesen.


A gyed alatt elkezdtem egy iskolát, azzal a céllal, hogy később jobb munkahelyet találjak a mostaninál. Jeleztem a munkaadómnak a napokban, hogy szeretnék visszamenni dolgozni, ő bele is egyezett. De nem engedi, hogy iskolába járjak mellette. Pedig tudom, hogy köteles lenne elengednie, azokon a napokon amikor iskola van igazolás ellenében pedig fizetetlen szabadnap járna, és a vizsgákra vonatkozóan tisztában vagyok a jogszabállyal, mert nem egyszer olvastam át (Munka törvénykönyve 115. § akit érdekel).


 A munkaadóm nem fizeti a tandíjam, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy megtiltja az iskolát. Teheti?  Próbáltam vele egyezkedni, hogy akkor csak a vizsgákra engedjen el 1-2 órára, de abba sem ment bele. Nincs tisztában a törvénnyel...


Azzal is problémázott, hogy ha a gyerek beteg nem lehetek vele otthon huzamosabb ideig táppénzen. Ő is nő, és neki is van gyereke, és tudom amikor náluk volt ilyen, akkor ő maradt otthon vele. Persze most már megy a szekér, beindult az üzlete, az alkalmazottakkal könnyű szemétkedni.


Pedig én szeretem a munkám, de nem vagyok hajlandó lemondani arról sem amibe már rengeteg energiát fektettem.


Várom a hozzászólásokat, hogy hogyan tudnék kimászni ebből a helyzetből.
Adjatok tanácsot.

üdv

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.comcímre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!

Hirdessen nálunk a lehető legolcsóbban! A részletekről érdeklődjön emailben!