Ifjú titán

Hátramozdító levele egy igazi naplopóról szól, aki a próbaidő alatt meló helyett msn-ezett, órákig ebédelt, néha szunyókált is egy kicsit. Vajon kinek lehetett a csókosa ez az ifjú titán?

Üdv, most olvastam a betanítós sztorit, nekem is van, íme:

 

Új céghez érkezvén mutattak nekem egy még próbaidős!!! ifjú titánt, mondván, friss hús, az elődöm hagyatéka. Bemutatkoztam, majd a srác kivonta magát a forgalomból, fülhallgató, emesen. Right. Estefelé adtam neki egy feladatot, mert az emesen fárasztó, tapasztalatból tudom. Meg ugye emberi szó...

 

Másnap beért 11-re, kaptam tőle 10 percet, hogy adjak neki még egy apró feladatot, majd elment edzeni, merthogy ép testben ép lélek. Délután visszanézett, zene, emesen majd söprés 5-kor. (9-18 a munkaidő)

 

Harmadnap már 10.30-kor bent volt én pedig ravaszul lecsaptam rá, mielőtt elmerült volna az emesenben... Kérdeztem a teendőiről meg hogy kell-e neki segítség. Az egyszerűbbiket tíz perc alatt pocsékul összedobta, a másikról nagyvonalúan megfeledkezett, majd eltűnt pár órára, ebédelni. Szemenként, ínyenc módra ette talán a rizst, majd beugrott kávézni aztán köszönés nélkül el 4-kor.

 

Negyednap bejött, ebédelt, majd nagyon bölcsen szundított pár órát a nem eme célból rendszeresített kanapén és köszönés nélkül főhős balra el.

 

Ötödik nap bejött, kávézott, elment reggeliért, újságot olvasott, kicsit ápolta a kapcsolatait a neten, edzés, beszélgetés egy kolleginával majd el...

 

Ezután kérdeztem meg újdonsült főnökeimet, hogy minek fárasztjuk szegényt a bejárással, ha valakinek a valakije, akkor csak utaljanak neki ösztöndíjat vagy valami ilyesmi...

 

Az izgalmas az, hogy jónevű intézmény diplomájával egyetemben hozta magával ezt a hozzáállást...

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni