Nagyot taszított rajtam

Következzen egy hozzászólás innen, amolyan vasárnapi rövid poszt gyanánt. Judit összetűzésbe keverdett főnökével, aki úgy akart aláiratni egy papírt vele, hogy nem engedte átolvasni.

A munkáltatói jogkört gyakorló helyi vezetőm a mai napon egy a munkaviszonyomat érintő dokumentumot akart velem aláiratni. Kértem, hogy adja át elolvasásra, értelmezésre (különböző törv.re hivatkozások is voltak benne), hiszen ehhez jogom is van.


Sakálordítások közepette közölte, hogy itt és most aláírom, addig nem megyek ki a szobájából. Nyilván, hogy felálltam de az ajtóig jutottam, amikor lendületből utolért és nagyot taszított rajtam. Szinte beszorultunk az ajtóba, ahol a vállával, testével taszigált vissza. Annyi szerencsém volt, hogy észrevette: ügyfél van az ajtó mögött és erre visszahőkölt.

Azért még megfenyegetett, hogy rám küldi a biztonsági őrt (?!) Hozzáteszem mindketten nőneműek vagyunk.:)


Milyen jogi lehetőségem van a tettlegességet illetően?


Rendőrségi és/vagy munkaügyi oldalon indulhatok-e el?


A HR general managerének és a szakszervezet vezetőjének e-mailben azonnal jeleztem a történteket, hozzátéve, hogy tekintsék meg a biztonsági kamerák felvételeit.(a­meddig véletlenül törlésre nem kerülnek)

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni