Elaludtam a munkahelyemen

Bocsánat, elnézést, fogvatartott az egyik  kedves barátom (köszi Orsi) :D!

Megkésve bár, de itt az új bejegyzés. Egy rövid történet következzen lázongótól, aki elaludt munkahelyén, amiért kirúgták.

Egy hete rendkívüli felmondással megszűnt a munkám.

 

Indoklásként azt írták, hogy súlyossan veszélyeztettem a munkaadó gazdasági érdekeit, mert elaludtam a munkahelyemen. Erről készült egy fénykép, melyen tényleg úgy tűnik, mintha aludnék, csakhogy ez nem bizonyítható, ugyanis ez egy egyszemélyes munkahely, mint egy porta, és üvegen keresztül fényképeztek le, nem is bizobyosodtak meg róla, hogy nem inkább ájult vagyok a székben.

 

Kérdésem, hogy jogos-e az erre való hivatkozás, vagy „illet volna“ elöbb legalább fegyelmit vagy hasonlót adni.

 

A másik kérdésem, hogy mivel szerintem az elmúlt évben hibássan számolták el a munkánkat (túlórában a pihenőnapi rendkívüli munkavégzés helyett), ez ügyben is illetékes-e a munkaügyi bíróság, követelhetem-e utólag az elmaradt összegeket.

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni