Dolgozni szeretnék, tisztességes bérért

17 év gyakorlattal, diplomával sem kell olvasónk sehova.
Január óta keresek munkát diplomákkal, speciális okj-s tanfolyamokkal, még speciálisabb gyakorlattal. És nem kellek, mert :
 
  • öreg 44 éves nő vagyok

  • nem vagyok fluenntly angol

  • miért vagyok képzettebb, mint a főnök

  • miért van ennyi gyakorlatom egy munkahelyen (17 év)

  • miért volt ennyi feladatom stb.

  • miért nem lettem már vezető, sőt miért nem akarok most sem az lenni

  •  

Azt, hogy mindezt ennyi idő múlva más is megtanulja, vagy gyakorlatból tudja azt most még fel sem fogják. Ha ennyi évet eltöltesz egy munkahelyen akkor sokféle munkakörben is szerezhetsz gyakorlatot, sőt a leépítések miatt egyre több feladatot kell ellátnod,

 

Azt meg hogy szeretnél dolgozni vagy, hogy esetleg ki szeretnéd próbálni magad a szakmád más szegmensén el sem hiszik. Ha behívnak interjúra akkor persze vizsgáztatnak. A legutóbbi esetben 300 kérdésből álló kérdőívet töltöttem ki ami, személyiség tesztből és szakmai kérdésekből állt.
 
Az APEH és egyéb közalkalmazotti jogviszony  felvenne, de a 25 éves munkaviszonyomból csak 8 évet venne figyelembe, ami netto 72 ezer forint.:(( 
 
Nem akarok vállalkozó lenni, csak szeretnék dolgozni tisztességes bérért.
 

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre várja Erynnis.