Értelmes munkát keres

Jól értettem? Éneklő elefántra vadászol? Szopránt, altot, tenort vagy basszust akarsz? És milyen színűt? Én azonnal hozok Neked néhányat többféle méretben is. Rám olyan teendőket szoktak bízni, amiket senki nem vállal, mégis megoldom a látszólag lehetetlent is. Tudok honlapot készíteni, újságot írni, mindent, amihez agy kell, találékonyság, merészség, igényesség, gyorsaság és nagy pofa. Tőlem származik a hatályos médiatörvénynek a közösségi rádiózásról szóló része, oktatásszervezéssel is foglalkozom, pályázatírással és pályázatok teljes lebonyolításával is, emberi jogokkal is, ifjúságvédelemmel is. Imádok tanítani - médiát szoktam oktatni egyetemeken és főiskolákon.

Az idén például multimédia fejlesztő szakképesítést szereztem, a diplomám szerint meg villamosmérnök vagyok. Jól kijövök a lusta főnökökkel, mert őket nem zavarja, hogy mindent jobban tudok náluk. Noha önmagamtól is kitalálom, mondd meg, mi a feladatom, mikorra kell készen lennem vele, a többit bízd rám, és mert így rengeteg időd lesz, olvasd el azt a négy könyvet, amit én írtam, vagy hallgassad és nézzed meg a korábbi műsoraimat - velem izgalmas lesz minden pillanatod. Azt azonban fontos tudnom, szereted-e a parajpürét?

Strici