Tele a hócipőm Hr-esekkel

A HR tanácsadókkal és céges HR-es emberekel egy kicsit kezd tele lenni a hócipőm. Május vége óta vagyok munka nélkül.

Ingatlanpiacon dolgoztam, közel 20 év gyakorlat, közte nagyvállalati és vezetői tapasztalat. Egyetlen problémám a középszintű angol (sajnos a tárgyalóképes angol valóban sok helyen fontos, de legalább most van időm tanulni) de szakmailag nem lehet kifogás.

 

Május óta mintegy 20 jelentkezést küldtem el különböző álláshirdetésekre, ebből eddig 1 azaz egy visszaigazolást kaptam, ők interjúra is behívtak. (más kérdés, hogy szerintem mást keresnek, mint amit hirdettek, legalábbis az általuk elmondottakból teljesen más jött le, mint ami a hirdetésben szerepelt).

 

Több alkalommal láttam, hogy az általam megpályázott pozíciót újra meghirdetik, illetve más portálokon is megjelenik a hirdetés újabb és újabb határidőkkel, de én eddig egy visszajelzést sem kaptam. Még annyit sem, hogy "köszönjük a jelentkezését, de...".

 

A fejvadászok és a céges HR-es mindentudók is elmehetnek a fenébe. Mindenhol azt gondolják, hogy most úgyis ezernyi emberből lehet mazsolázni, a sok hülye csak pályázzon, mi majd behívjuk azt, aki szimpatikus, a többit meg leszarjuk nagy ívben.