Állami pénzek a Szcientológiai egyháznak

Az alábbi történet az utóbbi egy hónapban történt velem meg:

 

Egy állami tulajdonban lévő cég hirdetett állást amire jelentkeztem. 2 hét múlva behívtak, az interjún a vezető és a HR-es is rész vett, a cég nagyon szimpatikus volt és a két interjúztató is. Szakmai kérdéseket kaptam majd egy feladatot is meg kellett oldanom, ami sikerült. Megkérdezték, hogy vállalom-e személyiségi teszt kitöltését, természetesen igent mondtam.

 

Néhány napon belül megkaptam a tesztet amit azonnal kitöltöttem. Két hetes hallgatás után felhívtam őket hogy mi a helyzet az állással. Hirtelen nem tudtak mit mondani mert a vezető még nem nézte át a teszteket. 5 percen belül (!) kaptam egy nemleges választ és néhány órán belül kérésemre átküldték a teszt eredményét is. A HR-es elmondása alapján senki azaz senki nem jutott tovább, viszont a tesztet mindenkivel kitöltették és egy külsős céggel elmeztették az USA-ban! (24 szép színes oldal minden interjúalanyról)

 

A nemleges válasz okát a mai napig nem közölte velem senki szerintem nem is fogják már:)
Ezek után egy fejvadász cég hirdetésére jelentkeztem, az interjúztatónak az első kérdése az volt hogy ismerem-e azt a céget amelyről a történet szól. Elmeséltem nekik is, hogy hogyan jártam velük. Így nem továbbították az anyagomat a céghez, viszont adtak egy szcientológusok által használt tesztet hogy töltsem ki:

 

//www.lelekelemzo.hu/oxfordi_teszt_oca/oxfordi_teszt_oca.htm

 

Így folynak el adófizetők drága Forintjai....