Levél: Átkutatták a táskámat

Kedves Despota!

 

A karácsonyi főszezonban dolgoztam az Örs vezér tere kisebb bevásárlóközpontjának egyik könyvesboltjában, ahol megismertem az eddig legellenszenvesebb főnökasszonyaim közül az elsőszámút.

 

Maga a bolt egy vicc volt, 7en voltunk eladók, vásárlók alig, akik néha betévedtek, azoknak is nagyjából azt tudtuk mondani, hogy nálunk sajnos nincs, nézze meg a konkurenciánál, vagy megnézem magának a gépben, a szomszédban biztos van. (Persze ott volt...)
Akkor mit is csináltunk?

 

Egészen délig, amíg a nagyságos asszony nem jött be, kellemesen beszélgettünk, elvoltunk, repült az idő, amikor megérkezett, megfagyott a levegő, mindenkit kiosztott egy "piramishoz" és munka végéig ott kellett állni, mert biztos mindenki lopni akar, amúgy ez volt a fóbiája.


Ő addig ült az asztalnál és kávé mellett nézte, hogy minden biztonságiőr a helyén áll-e és még véletlenül sem beszélgetnek. A végén már azzal szórakoztattam magam, hogy egyesével bentebb tologattam a könyveket, hogy azután újra elrendezhessem őket, addig is telik az idő.

 

Egyik nap, munkaidő vége előtt 5 perccel bejött két ismerősöm, lelkesen köszöntünk, elmondták milyen könyvet keresnek, persze nem volt, aztán megbeszéltük, hogy nézelődnek amíg végzek és utána megyünk együtt, a főnök ezt látta és nagyon nem tetszett neki.

 

Másnap, pont mikor egy nyugdíjas csoport szabadult rá az üzletre, a bolt egyik végéből átordított nekem, persze a nevemen szólítva, hogy még egyszer ne merjek úgy elmenni, hogy nem kutatta át a táskámat,persze csak a biztonság kedvéért... természetesen mindenki rám nézett én pedig süllyedtem, miután megtudtam, hogy csak az én cuccaimat akarja átnézni, még inkább, főleg mert a ruhák kint voltak a raktárban, ahová csak csipogó ajtón át lehetett bemenni.

 

Ez volt az utolsó napom ott, szerencsémre a szomszédban, a nagy könyvesboltban volt egy lány, aki meg onnan akart szabadulni, így helyet cseréltünk, igaz ott egy fél percre sem lehetett megállni és egyszerre kb 5 vevőt kellett kiszolgálni, de sokkal jobban éreztem magam és még az idő is repült :)

 

A fizetésemkor még volt egy apró problémám, miszerint azért nem nagyon akart kifizetni, mert hozzám bejárkáltak a barátaim munkaidőben és nem dolgoztam, hanem csacsogtam... de szerintem csak utoljára cseszegetni akart egy kicsit.

<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" _fcksavedurl="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>