HVG Állásbörze
Szeretne mindent tudni a karrierépítésről?
Remegő láb, izzadó tenyér az állásinterjún… Vajon reális-e, amit bérként kapni szeretnék? Én, mint márka, avagy miért van egyre nagyobb szükségünk az önmarketingre?
Álláskeresés közben számtalan olyan kérdés merül fel az emberekben, amelyekre nem biztos, hogy kielégítő választ tudnak kapni. Az ismerősök, jóakarók tanácsai helyett érdemesebb inkább a szakemberekre hallgatni, akik tisztában vannak a legújabb toborzási trendekkel, és el tudják mondani nekünk, hogy mire számítsunk, amikor állást keresünk, mik a lehetőségeink a karrierépítésre. Sokan bele sem gondolnak, hányféle úton indulhatnának el! Például amíg nem találjuk meg a számunkra ideális elhelyezkedési lehetőséget, továbbképzéssel, nemzetközi tapasztalatszerzéssel is egyengethetjük a későbbi karrierünket. A HVG Állásbörze szervezői március 25–26-án arra a feladatra vállalkoztak, hogy a rendezvény látogatóinak felvonultassák a lehető legtöbb módozatot.
Lehetőségeink álláskeresőként
A 2010-es tavaszi HVG Állásbörzén 89 kiállító állás- és képzési ajánlatai közül válogathatnak az érdeklődők a SYMA Rendezvényközpontban. A közel 1500 konkrét állásajánlat mellett a végzős, pályakezdő vagy már tapasztalt diplomás álláskeresők feltérképezhetik az aktuális képzési kínálatot is. KIÁLLÍTÓK LISTÁJA.
A helyszínen számtalan izgalmas szakmai program kedvez azoknak, akik szeretnének álláskeresési tanácsokat kapni vagy éppen szélesítenék szakmai látókörüket, és megismernék, milyen munkavégzési alternatívát kínálnak számukra az őket kereső vállalatok.
Mérnöki és IT karrierlehetőségeket bemutató előadások:
- Hazai mérnöki karrierlehetőségeket ismertető vállalatok előadásai:
Nokia Komárom Kft., Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft., Samsung Zrt., Audi Hungária, Siemens PSE. Kft. JELENTKEZEM
- Hazai IT karrierlehetőségeket ismertető vállalatok előadásai:
Nav N Go, Microsoft Magyarország, IT Services Hungary, BalaBit IT Security, IBM. TÖBBET SZERETNÉK TUDNI
Pénzügyeseknek szóló programjaink:
- Üzleti szimuláció az oktatásban – Vörös Tibor, a CEU professzora
- Pénzügyi problémák és megoldásaik - esettanulmányok elemzése az AWD-vel
- Sörgyártás üzleti szimuláció az Ecosimmel
JELENTKEZEM
Hogyan adjuk el magunkat?
A szakmai programok közül kiemelkedik az Én, mint márka, avagy tedd magad eladhatóvá! című, friss HVG könyv könyvbemutatójával összekötött kerekasztal-beszélgetés, ahol március 25-én John Purkinssel, a könyv szerzőjével Liptai Gabriella, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások üzletág kommunikációs vezetője, Budaházy Árpád, a HVG Könyvek kiadóvezetője és Hajdú Zoltán, a Smart Staff Kft ügyvezetője beszélget. A kerekasztal témája a könyv apropóján olyan aktuális kérdéseket boncolgat, amelyekből az álláskeresésre, állásinterjúkra készülő látogatók is ihletet meríthetnek:
Miért van egyre nagyobb szükségünk önmarketingre? Mi az énmárka szerepe karrierünkben? Miért lényeges meghatároznunk az életcélunkat? Miért fontos tisztában lennünk képességeinkkel?
A börzén és a szakmai programokon a részvétel ingyenes és regisztrációhoz kötött. REGISZTRÁCIÓ
A rendezvény időpontja: 2010. március 25-26. (csütörtök-péntek), 10.00-18.00
Helyszíne: SYMA Rendezvényközpont, C csarnok