Az álláskeresők nem emberek

Sorstársaim!


Nem szeretek ilyen oldalakat olvasni, mert alapjában véve mindig bizakodó, optimista természetű vagyok és hiszem, hogy talán jobb lesz és itt nem csak magamra gondolok… De az elmúlt 2 hónapom álláskereséssel telt és elkeseredtem…4 ( mások által is ) igen piacképes végzettségem van….mondhatnám azt is , hogy még a 30-as éveimet taposom…..és itt jön számomra a DE….


Az elutasításokat összegyűjtve a következőre jutottam:


-van két gyermekem ( elsődleges hiba : miből gondolja bárki, hogy egy családanya rosszabbul végzi a feladatát)


-túlképzett vagyok ( főiskola+3 felsőfokú képesítés….a többit már be sem vallom)


-ugyan a szakmai tapasztalat kritériumnak megfelelnék, de hát nem vagyok 25 éves ( az évek száma és a szakmai tapasztalat ideje valahogy sosem jön össze, hacsak nem már a középiskolában aktívan dolgoztál)


-és persze, hogy hogy nem tudsz hozni magaddal több milliós üzletet???


-és persze a rugalmas munkaidő+4 órára jelentünk be és drukkolj, hogy a többit megkapd zsebbe …


Tehát mostanra eljutottam odáig, hogy 3 féle önéletrajzom van , nem szerepelnek benne a gyermekeim és lassan az életkorom sem, ha hozzányúltam egy fogpiszkálóhoz,  akkor már azt is beleírom, hiszen egy fogpiszkáló menedzsernél ez elengedhetetlen feltétel….és szépen lassan hányingerem van ettől az egész inkorrekt világtól, hiszen arra sem méltatnak, hogy visszaszóljanak, hogyha már 3-szor odarendeltek próbanapokra, hogy miért is nem feleltél meg. Az álláskeresők nem emberek…


Üdv

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz