Ennyiért én fel sem kelek

2 éve folyamatosan keresek állást. Közgazdász vagyok +2,5 felső fokú OKJ-s képesítésem van. Ugymint:


- regisztrált mérlegképes könyvelő


- mint költségvetési belső ellenőr a regisztrációm folyamatban


- jelenleg egy Munkügyi és TBJ továbbképzésen nyomulok (még két vizsgám hátravan)


Emellett egy exel tanfolyásra járok mert egyre inkább követelmény. Folyamatosan frissítem a nyelvtudásom.
Éhenhalási gondjaim nincsenek, mert van egy könyveléssel, adótanácsadással és sok egyébbel foglalkozó kis cégem. Másrészt sok mindenbe bele teszem kiskezem.


Jelenleg kb. 50-60 helyre van beadva álláspályázatom. 2 küldött mailt a szokásos sablon szöveggel. Sajnálattal.... az állásra nem Önt választottuk. Sok sikert a ....
1 helyre hívtak be állásinterjúra. Minden nagyon szép, minden nagyon jó de Hölgyem ehhez az álláshoz ön túlképzett. (Vén vagyok)


A legszebb élményem: még valamikor februárban hirdetés szövege kb: ... kerületi önkormányzat belső ellenőrzési területre munkatársat keres. Jelentkeztem, behívtak. Kiderült, hogy a frissen diplomázott 26 éves belső ellenőr (nem is láthatott volna el ilyen feladatot jogszabályi korlát miatt, ami min. 2 év költségetési ellenőrzési területen végzett gyakorlatot ír elő) mellett napi 4 órás hivatalsegédi posztot kellett volna ellátni havi 34 e Ft-ért. A három szintes épületben rohangálni iratokkal, boritékokkal, faxolni, fénymásolni, iktatni, baktatni.


Meg köszöntem az üdítőt és annyit mondtam köszönöm Hölgyem, Uram a lehetőséget, ennyiért én fel sem kelek.
6 hónap próbaidő, addig nem jár semmi +. Utazzak napi három órát BKV. A havi bérletem, a reggelim az ebédem kicsit több lett volna. Mondam inkább adják meg valamelyik alapítvány számlaszámát és inkább átutalom azt a havi 2.000 Ft-ot, amit vesztenék az ügyön.
Ezek a drágák meglepetten néztek rám. Mikor ismerősöknek elmondtam azt monták ilyen nincs, pedig van.


Üdv.

szem telen

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz