Mehetek a híd alá

Tiszteletem!

 

50 éves vagyok. Akár ki is ugorhatok a 10.emeletről, lehet akkor sem vesznek észre.


Legalább 100 helyre beadtam a pályázatom, kb 20 válaszolt. Ők is csak azért mert kihúztam a koromat.


Mérlegképes könyvelő vagyok, jól képzett naprakész. Nem kellek mert öreg vagyok! Kínomban már operátori munkára is jelentkeztem, de oda meg túlképzett vagyok. Lehet, hogy nem kellene felvállalnom a képesítésemet?


Ahogy észrevettem a fiatalok sem kellenek. Akkor ki az a sok alulképzett HR-es aki kiválogat és saját szájíze szerint osztályoz minket? Gattaca effektust érzek.

 

A minap behívtak egy interjúra. Megfelelnék 2 sorstársammal együtt szeptemberi kezdéssel, ha addig minden nap bejárnék 4 órát dolgozni ingyen és bérmentve. Előre leszögezték, hogy majd azt veszik fel aki mindenben megfelelt.
Ez valami új lárifári huncutság?


A számláimat nem tudom fizetni, a lakásomat elvesztem. Nem baj majd megyek a híd alá a szebb új jövő reményében.

 

Üdv:A

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!