Még én fizessek?

Sziasztok!

Egy multinacionális cégnél dolgoztam majd 35 évig és 2009 decemberében beállított hozzám a HR igazgató és a bérelszámolás vezetője és közölték velem, hogy a holnapi naptól már nem kell bejönni a m.viszonyomat közös megegyezéssel megszüntetik. + bonuszokat ajánlottak/ + 3 havi végkiel.+200 e ft/


Történtek dolgok, de mintha nem velem történne, aláírtam a rendes felmondásról papírt nem láttam, kb. 2 nap múlva kiszámoltam, mivel bérelszámoló voltam és megdöbbentem, hogy az az összeg ami a közös megegyezésben van az nem jó, jeleztem feléjük, de semmi reakció.


Év vége volt nekem is nagyon nehéz volt ügyvédet találni végül sikerült.A kitűzött tárgyaláson a bírónő csak és kizárólag arra volt kíváncsi, hogy volt-e elég idő hagyva, megfélemlítettek-e, arra, hogy becsaptak, megtévesztettek arra nem.

 

/Hozzá teszem, hogy velem igy bánt a cég akkor azzal a 47 fővel akiket akkor még elküldtet, na azokat hogy csapták be, Ők ki sem tudják számolni az átlagukat. /

 

Aznap a bírónő már ítéletet hirdetett, meg volt mind két fél ügyvédje lepődve ezen. Természetesen elutasította a keresetemet, sőt fizessek a cég jogászának 20 e Ft.


Én is eldöntöttem, hogy minden lehetséges fórumon leírom, hogy bánnak el becsületesen dolgozó emberekkel azok az emberek akik egyik cégből esnek a másikba.Sajnos az igazságszolgáltatásról az a véleményem, hogy nem létezik én kis naiv, de mennyire bíztam, kár volt.

I