Munkaidő utáni beszélgetésért rúgtak ki

Tisztelt olvasók!


Esetem melyben segítséget, tanácsot kérnék a következő:


Tegnapi napig töltőállomás kezelőként dolgoztam egy benzinkúton lassan már három éve határozatlan idejű szerződéssel egy Bt-nek mely bérelte a kutat.


Múlt héten történt, miután ledolgoztuk a 12 órás munkaidőnket két kollégámmal, majd átadtuk a műszakot, megcsináltuk az elszámolást, szóval mindent megtettünk annak rendje és módja szerint. Ezután kimentünk és beszélgettünk kicsit mielőtt hazaindultunk volna.


Mint utólag kiderült, ez idő alatt megfordult a kúton valamilyen „nagyon nagy“ főnök akinek ez annyira nem tetszett, hogy azonnal ki akart rúgatni mindenkit aki ott volt. Főnököm -a Bt tulajdonosa- próbált minket azzal védeni, hogy munkaidő után voltunk, és nem csináltunk semmi olyat amit tilos volna, de sajna nem vezetett eredményre.


Most ott tart a dolog, hogy ő mint bérlő felmondott, de minket ki kellet rúgnia. Viszont innen van az a rész amiben segítséget, illetve tanácsot kérnék.


Ő közös megegyezéssel akarta elintézni a felmondást de mi mondtuk, hogy csak akkor írjuk alá, ha benne lesz az indoklásban ami valójában történt (ami igazából SEMMI). Ő ennek mondhatni nem örült, de nem volt más választása.


Valószínűleg ő egyoldalúlag fel fog mondani nekünk amit, ha jól tudom nem kell aláírnom, csak annyit, hogy átvettem.
Én viszont az esetet nem vagyok hajlandó annyiban hagyni, és szeretném tudni milyen lehetőségeim/ki­látásaim vannak, lehetnek.


Nagyjából ennyi volna az esetem, kérem ha tudnak segítsenek.
Válaszaikat,ötleteiket előre is köszönöm.