Ajánlatguru

Hmmm, PR cikk? Mit is kellene ilyenkor írnom? Hogy nincs nálam jobb a piacon, hogy nem kell semmit tenned, és megoldom a problémáidat. Hát, azt hiszem, ezt kihagyom, és inkább elmesélem, hogy milyen nehéz manapság létrehozni valamit, mennyit kell érte dolgozni és milyen öröm, amikor végre kimondhatod, hogy KÉSZ!


Az egész tavaly ősszel kezdődött. Úgy gondoltam, hogy szívesen belefognék egy saját vállalkozásba, mert úgysincs még elég kevés szabadidőm J. Az ötlet már érlelődött egy ideje, majd nemsokára a megvalósítás is úton volt. Legalább is azt hittem… Megkerestem egy webfejlesztő céget, akik vállalták, hogy világra segítik álmomat. A hosszú hónapok alatt a hat hétre ígért munka elhúzódott, az ígéret lufik pedig sorra kipukkantak. Miért történt mindez? Most írhatnám, hogy csak a fejlesztő cég hibájából, de nem. Ez azért történt, mert nem elégedtem meg a félmegoldásokkal, a kontár munkával, a hanyag kommunikációval, és azzal, hogy a rengeteg munkám a köddé váljon. A maximumot akartam nyújtani kompromisszumok nélkül, mert én is ezt várom el.


Idén márciusban, hét hónap felesleges küzdelem után váltottam. Új fejlesztő cég, kezdés a nulláról, új hangnem, új ötletek. Úgy éreztem, mintha a tenyerükön hordoztak volna, kitalálták a ki sem mondott gondolataimat is. Nekik köszönhetően augusztus 13-án végre MEGSZÜLETTEM!


És, hogy ki is vagyok valójában? Egy olyan weboldal, ahol nem állást, hanem munkát kínálok. Ahol cégednek, szolgáltatásodnak ingyenes megjelenési lehetőséget biztosítok, ahol a látogatók díjmentesen kérhetnek ajánlatot egy-egy konkrét munka elvégzésére, ahol szinte bármiben is vagy szakember, szívesen várlak.


Nem állítom, hogy én vagyok az egyetlen ilyen jellegű oldal, de azt biztosan mondhatom, hogy érdemes benézned hozzám, mert leendő ügyfeleidet teljes körű információval tudod ellátni még akkor is, ha nem rendelkezel saját weboldallal.


És, hogy ténylegesen ingyenes vagyok-e? Majdnem. A weboldalon a megjelenésed nem kerül semmibe, sem most, sem a jövőben. Nincs havidíj, éves díj és rejtett költségek. Egy valami kerül pénzbe: ha meg szeretnéd kapni az ajánlatot kérő közvetlen elérhetőségeit. Azt gondolom (és remélem, jól gondolom), hogy kevesebb, mint egy BKV jegy ára nem sok egy potenciális új ügyfélért vagy munkáért cserébe. Hogy bizalmadra rászolgáljak, az első két elérhetőségre a vendégem vagy.

Tehát állást nem tudok adni, de munkát igen.


Ez vagyok én röviden. És Te ki vagy? Szívesen megismernélek!


Üdv, Guru


www.ajanlatguru.hu