Akkor szopjam le

Kedves Blog!

 

Munkanélkülibe ajánlottak nekem egy takarítónői állást,megkaptam a telefonszámot. Kicsit reménykedve mentem haza,felhívtam a vállalkozott ,egyből azt kérdezte 100%-ban támogatható vagyok-e. Válaszoltam igen,mivel most végeztem egy tanfolyamot és e miatt igen,majd elmondta lépcsőházat kell takarítani elég nagy menyiségben.

 


Én úgy gondoltam ezt nem vállalhatom el, mert jön a tél és húsz bérház körül nem bírnám a hó lapátolást,így azt mondtam köszönöm, de nem. Erre ő azt fellelte nekem, akkkor szopjam le. Igen csak felháborodtam.Felhívtam a munkanélküliben a férfit, akitől kaptam a számot, hogy hogyan viselkedett az a férfi.

Gondoljanak csak bele, hogy egy ilyen vállalkozó hogyan viselkedne később, ha most ezt meg merte engedni magának.


Sajnos a törvény sem a kis embereket támogatja, mert ha most én elmegyek neki dolgozni, semmit nem kell neki fizetni utánam, még csak járulékos költséget se 6 hónapig , viszont senki nem kötelezi arra ,hogy utána még egy napig is alkalmazzon ,vagyis neki nem kerültem egy fillérjébe se .Mindenki jól járna, csak én nem mert, kidolgozhatom a lelkemet szinte zsebpénzért és nem beszélve arról, hogy pár hónap és megint elvagyok bocsájtva, mert megint vesz fel egy másik támogatható embert.

Kérdezem én ilyenkor, hogy hol vannak a jogaink?

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.comcímre!

 

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!