Durva munkahelyi Mikulás-buli

Sziasztok!

 

Előrehozott Mikulás buli volt nálunk a múlt pénteken. Idén kerültem a céghez, ezért akkor is ott lettem volna, ha nem lett volna kötelező, bár utólag már azt kell mondjam, jobb lett volna otthon maradni. Minden azzal kezdődött, hogy délután 3 körül kollektíve elmentünk egy multiba a kellékekért. Sör, bor, pálinka, vbolt ott minden, ami kell.

 

5 után meg is kezdődött a vad mulatozás, mindenki mocskos módon lerészegedett. Nekem ez nem igazán tetszett, mert nem vagyok egy nagy piáklós, de itt muszáj volt inni, mert úgy néztek volna rám, mint a véres rongyra. Legtöbben úgy berúgtak (köztük a fő-fő főnök is), hogy minden majdnem szétvertek, estek lefelé a fénymásolók, monitorok, laza pár százezres kár, amit közösen, mindenki fizet majd ki. Este hétre, miután a családosok leléptek, elkezdődött az ő kibeszélésük és gyalázásuk, "na rohannak a kurva családjukhoz", láttad milyen férje van bazd meg", stb. Megpróbáltam félrehúzódni és eldöntöttem, hogy bármi lesz, nyolckor lelépek.

 

Van nálunk egy srác, aki hát nem a legjobb kiállású és nem egy Adonisz, ahogy mondani szokták, sokszor szokták ezért ugratni is, de amit most csináltak, az minősíthetetlen volt.Elkezdték csicskáztatni, neki kellett mindenkinek tölteni, közben gúnyolódni kezdtek rajta, a fő főnök pedig megfogta és szó szerint kirúgta a lábát, miközben vagy 5 sört próbált szétosztani... Olyan dühös lettem, hohgy elkezdtem ordítani és mindenkit melegebb éghajlatra küldtem. Megmondtam, hogy állatként viselkednek és ilyen emberek között nem akarok tovább dolgozni. Ahelyett, hogy észbe kaptak volna, engem is elkezdtek elhordani mindennek, hülye ribancnak neveztek, erre sarkon fordultam, bevágtam az ajtót és haza mentem.

 

Hétfőn bementem a papírjaimért és a cuccaimért a lepuszult irodába. Mindenki átnézett rajtam, de ez nem zavart. Az viszont megdöbbentett, hogy a srác, akit porba aláztak szintén nem állt velem szóba, pedig én voltam az egy, aki kiált érte. Érdekes volt...

 

Vick

 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!