Hogy szerezzem vissza a papírjaim, a pénzem?

Tisztelt Blog!!


A következők miatt kérem a segítséget:


2010. aug.2-án munkaviszonyt létesítettem egy építőipari Kft-vel. Aláírt szerződésem van. miszerint alkalmazott vagyok, nettó X bérrel, juttatásokkal. (pl. szgk.) A kocsit 2 hónap késéssel kaptam meg,( állítólag a feleségéé, korlátlan használatra, határozatlan időre- papír is van róla…) fizetést pedig azóta sem. Valamennyi költségtérítést kifizettek zsebbe, más semmi.


Kb. egy hónapja könyvelőmnek feltűnt, hogy be sem vagyok jelentve, tehát TB-t, nyugdíjat nem fizetnek, a nevem mint műszaki vezetőét használják.


Alvállalkozók levonultak, munkavégzés nincs. Ügyvédi felszólítást küldtem, nem vették át. Úgy tudom, sikkasztás és egyebek miatt nyomoznak utánuk.Néha még így is felhív a főnök és hiteget.


Kérdés: hogy szerezzem vissza a papírjaim, a pénzem?
(5 havi) Mi lesz, ha bele akarnak kavarni engem is a katyvaszba???


 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!