Hiába adtam le a laptopot, rajtam keresik

Sziasztok!!!


Lenne nekem is egy történetem ami még nagyon friss és tanácsra is szükségem lenne benne.


Dolgoztam egy helyen egy magántulajdonban lévő cégnél mint üzemvezető. Amikor kezdtem kaptam egy laptopot mint munkaeszköz. Hát úgy alakult hogy nem igazán jöttem ki a tulajdonossal és úgy döntöttem hogy inkább felmondok. Be is adtam a felmondásomat és utána jött a szarkavarás.


Az utolsó előtti héten pénteken szabin voltam és telefonáltak hogy vigyem be a laptopot. Gondoltam hát jó beviszem. Bevittem le is adtam a közvetlen felettesemnek mert a tulaj éppen nem volt bent. Majd leszámoltam teljesen megkaptam a papírjaimat kisebb nagyobb godokkal de végre megszabadultam a cégtől. Gondoltam én. 2 nappal ezután jött a telefon a közvetlen volt főnökömtől hogy a tulaj üzente hogy ha nem adom vissza a laptopot feljelent, és hiába mondta neki a volt főnököm hogy leadtam neki de a tulaj csak azt hajtja hogy ők akkor sem találják most.


Hozzáteszem egy olyan irodában volt a gép ahová mindenki szabadon be tud menni. Én mondtam hogy nyugodtan jöhetnek házkutatást tartani úgyse találnak semmit mert én visszaadtam a gépet. Mit lehet ilyenkor tenni???? Feljelenthet a cég tulaja??? Nem volt a nevemre véve a gép semmilyen papírt nem kellett aláírnom amikor átvettem és akkor sem amikor visszaadtam.

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com