Politikai propagandát kell hallgatnom

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

Kedves Terror!


Ne haragudj, hogy ide írók, de az ellenőrzőblog már nem működik, és nem tudtam, hova fordulhatnék egy kis tanácsért. Szeretnék leírni egy kis sztorit, remélem kiteszed hamar, mert szeretném minél előbb megismerni a többiek véleményét.

 

Szóval a sztori:


Tavasszal jelentkeztem egy egyetem szakmérnöki képzésére (fizetős, levelező képzés), ahová fel is vettek.Most indult szeptemberben a képzés, 3 tanítási napon már túl is vagyok. Eddig mindhárom napon ugyanaz az oktató tartott előadásokat. A fő problémám, hogy így az első órák eléggé filozofikusak voltak, amik másról sem szóltak, minthogy a tanár előadta a saját kis politikai gondolatvilágát. Nincs problémám azzal, ha egy tanár kismértékben politizál, amíg azt kulturált formában teszi, és hozzáteszi, hogy ez a saját véleménye (ehhez már hozzászoktam egyetemen). Na most ez az oktató nem így csinálja, abszolút demagóg módon tálalja ezt, s az ő szubjektív dolgait próbálja axiómaként, egyfajta isteni kinyilatkoztatásként előadni (az egyik politikai oldal maga a megváltás. a másik meg az ördögtől való, s bevallottan csak fekete és fehér van szerinte), és ez már kicsapja nálam a biztosítékot. Főleg, hogy ezáltal minden egyéb, amit mond, annak a hitelessége teljes mértékben megkérdőjeleződik bennem (és az rég rossz, ha egy tanárnak egy szavát sem lehet hinni).


Egyelőre nem tudom, a többi tanár mennyire ezt a felfogást képviseli, viszont az emlegetett oktató elvileg sok órát fog tartani, és valamennyire ő fogja össze a képzést.

 

Ugye a képzés fizetős, és nincs kedven félévente 150.000 forintot fizetni azért, hogy politikai propagandát hallgassak. Szerintetek mit csináljak?Mivel csak most kezdődött el, szerintem szeptember végéig simán abbahagyhatom, fizetni eddig még nem kellett.

 

Én arra gondoltam, megérdeklődöm, a többi tanárnak milyen hozzáállása van, és utána döntöm el, mi legyen. Ti hogy döntenétek a helyemben?

 

Üdv,
Krumplicukor