Bevallottam, hogy én loptam el

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

2011.szeptember 6-án kezdtem el dolgozni egy benzinkúton, ami 2011.december 18-ig tartott!Az a gondom hogy "Lopással gyanúsítottak" meg!Méghozzá 100.000 ezer forint összeggel.
Aki dolgozott benzinkúton, az tudja, hogy időközönként fölözni kell a pénztárgépet.

 


Nappali műszakban 100.000 ezer forintot, éjszaka 50.000 ezer forintot.18-án délután eljött a váltásom és behívott a főnököm és mondjam meg, hol a pénz és természetesen adjam vissza neki.
Azt sem tudtam mit válaszoljak hiszen nem én loptam el az összeget!Semmi bizonyítéka nincs,hogy én loptam el,viszont utána jött a következő mondat!

 

"Ki vagy rúgva"!

 

Ezek után én ebbe bele is mentem, ezek után nem tudtam volna nála dolgozni!Viszont se kilépő papírt, se munkaszerződést nem írtam alá, pluszba még fizetési papírt se kaptam a három hónapom alatt!

 

Visszatérve a fentiekhez, tehát meg gyanúsítottak, és azt mondták, ha nem vallom be, akkor rendőrt hívnak, börtönbe zárnak és nem dolgozhatok kereskedelembe többet. Így egy olyan papírt írtam alá, amiben az állt, hogy bevallottam, hogy én loptam el és a fizetésem felét elveszi, pluszba 50 ezer forintot vigyek be neki a mai nap folyamán!Tehát itt most rágalmazásról van szó!
De kiderült hogy korábban is meg csinálta már hogy zsarolt másokat!

 

Se munkaszerződés, se fizetési papír, se felmondó papírt nem kaptam a három hónap alatt amíg én ott dolgoztam!

 

Milyen tanácsot vársz tőlem? A munkahelyre már úgysem akarsz visszamenni - megjegyzem, én sem mennék vissza a helyedben - másrészt sajnos egyszer már hagytad magad megzsarolni, hát javaslom, hogy a továbbiakban ne hagyd.


Fenyegetőzni mindenki tud - biztos te is, ha mással nem, hát az adóhatósággal -, viszont ez az a helyzet, ahol egyszer már hagytad magad és most a munkáltatód érzi magát fölényben (pláne, ha másokkal is megcsináltam már ugyanezt). Ráadásul papíron is elismerted, hogy te loptad el a pénzt....erre nem tudok mit mondani...


Szóval csak bátran állj ki magad mellé a jövőben és ne engedj az ilyen fenyegetéseknek.
Sajnálom, hogy ez ilyen üres tanácsra sikeredett, de a leírtak fényében már semmit se tehetnél.

 

Üdv,

Erynnis