Hulla fáradt vagyok

Tisztelt Munkahelyi Terror blog!


Mit tegyek,nem fizetnek semmilyen járulékot,és nincs pihenőnapom?!Egy vállalkozónál dolgozom,ahol éjszakázni kell.Minden nap dolgozom 8-10,de sokszor 12 órát,de csak 4-órában vagyok bejelentve.Az ünnepnapokat is ugyanúgy fizeti,400 forintot óránként.Van egy jelenléti elrejtve ezt mi írjuk,meg van egy szem előtt ellenőrzés esetére,ezt a főnök írja.

 


Ez egy nem régen indult vállalkozás,nem volt még semmilyen ellenőrzés.Sérelmeztem a dolgot,de csak annyit mondtak,hogy ne szóljak bele.Múlt hónapban 2 napot pihentem összesen.Nagyon fáradt vagyok,az állandó éjszakázás azért megviseli az embert,pedig nem ijedek meg a munkától.


Ráadásul sokat kell vezetni,mi lesz ha egyszer elalszok,vagy elütök valakit a kimerültségtől?Mit tehetnék hogy jobb legyen,azonkívül hogy felmondok,mert szeretem ezt a munkát,csak rabszolgaként bánnak velem.Honnan kérhetnék segítséget?


A választ előre is köszönöm!
 

 

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.