SMS-ért munkalehetőség

 

Csatlakozzon a Civilek a Munkahelyi Terror ellen Közhasznú Egyesülethez! További részletekért kattintson IDE!

 

Üdv mindenkinek!

 

A történet velem esett meg, nem is olyan régen. Találtam az interneten egy otthonról végezhető munkalehetőséget. Egy jól hangzó cég, egész normális weboldal.

 

sms1.jpg

 

Jelentkeztem a munkára, kitöltöttem a weboldalon a jelentkezési lapot, csatoltam önéletrajzot, és fényképet is. Mert így kérték.

 

Eztán jött a fekete leves. Regisztráció után kiirta az oldal, hogy csak akkor érvényes a jelentkezésem, he elküldök egy emelt díjas sms-t egy telefonszámra 400+áfa összegért. És itt követtem el egy hibát. Ugyanis elküldtem. Persze azóta sem jelentkeztek. Se telefonon, se levélben se sehogy.

 

Én elkönyveltem, mint tanulópénz, de azért szeretnék írni, hogy mást már nem tudjanak átvágni.

 

A weboldaluk: www.vipone.hu

 

Üdv:

Egy csalódott...

 

 

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.