Játszik a munkahelyemmel ,a pénzemmel, az idegeimmel

Szeretnék érdeklődni, megtudni, lehet e tenni valamit?!

 

Van (külföldön) egy megszokott munkahelyem hónapok óta, egy lánynak,kolléganőmnek sok mindent elmeséltem az életemről, ami sajnos nekem elég nehéz (éreztem ,hogy kicsit tartani kell tőle,de nem gondoltam,hogy ennyire aljas lesz). Körülbelül 3 hónapja elkezdett rám szállni, provokálni,hogy kirúgjanak, amikor még csak egy rossz szót sem szóltam hozzá, de ő úgy csinált mintha és az arcomba vigyorgott, amikor nem látta senki. Tudta, hogy az édesapámat műtik stb. és hogy sokat sírtam kint emiatt , más miatt...

gonosz-boszorkany-maszk.jpg

 

 Én nem akartam elveszíteni a munkahelyem, ezért csendben is maradtam, meg amúgy sem vagyok olyan típus, aki szeret vitatkozni,én nyugodtan szeretek dolgozni,mosolyogva de egy valaki nem hagyja!!??  Utoljára a munkában odajött mellém és elkezdett velem ordítani mindenki előtt, én meg csak néztem, hogy ennek mi baja, beszélgettem és hazudott valamit megint, mondtam neki, azonnal fejezze be! Felmentünk ,ő külön szobába van, elkezdett kintről is velem ordítani,sértegetni, hogy menjek ki,kinyitottam az ajtót és nekem akart jönni,erre én a lábammal megállítottam,nem rúgtam csak hátrébb toltam és azonnal be is csuktam az ajtót... Erre odaszól,nevetve "ahaaaa most megütöttél " és telefonálgatott a főnöknek, meg kitudja még kinek. Én ezt nem bírom,most nem bírnék visszamenni dolgozni, mert így nem lehet és kitudja mit művelne még? MIT képzel ez magáról?

 

Tudja, mennyi baja van a másiknak, hogy mennyire szüksége van a pénzre, a munkájára és ilyet megmer csinálni? Majdnem minden nap zokogok itthon,hogy ez a szemét elérte, amit akart. Játszik a munkahelyemmel ,a pénzemmel, az idegeimmel.  Nagyon kivagyok, úgyhogy valaki adhatna valami használható tanácsot! Megköszönném.

 

ez valami betegség amúgy hogy valaki aljas ,rosszindulatú és a jóra fogja ami rosszat ő csinál? Mert nekem az anyám is ilyen és ezt ő tudja ,mert meséltem neki ,átvette az ő dolgait,hogy még rosszabb legyen nekem annál is ami van? Én soha nem tudnék ilyet tenni senkivel,inkább segítenék ahogy tudnék! 

 

Szép estét és elnézést, hogy hosszúra sikeredett ,de muszáj,mert ez nem normális így!

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.