Ha nem tetszik, akkor jön más helyettem

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

Kedves Blog olvasók!

 

 Kérdésem a következő: egy ebéd kiszállító alkalmazottja voltam. 2010 11. hó végétől, de csak 2012. 02. hóban jelentettek be napi 4 órában, minimálbéren. Fizetést hetente adtak, de a valóságban a forgalom 12% át kaptam. Ez több lényegesen, mint a bejelentett bér. Utánam még 2 alkalmazottat is vettek fel, de ők a béren kívül kaptak hetente üzemanyagpénzt is. Amikor ez tudomásomra jutott, reklamáltam.

benzin1.jpg

 

Válasz az volt, ha nem tetszik, akkor jön más helyettem. Erre felmondtam. Küldtek egy Megállapodás Munkaviszony Megszüntetéséről közös megegyezéssel szóló iratot, amit természetesen nem írtam alá, hanem annak formai mintájára az én verziómat küldtem vissza aláírva.

 

Abban követeltem az elmaradt üzemanyag költséget, a ki nem vett szabadságom megváltását, valamint a 30 nap felmondási időre járó bérem. Nem kaptam meg a kilépő papírokat, pedig 08. 23. napon lenne munkahelyem.

 

 Tanácsot kérnék Tőletek. segítségetek köszönöm.

 

B

Együttműködő partnerünk a Gránátalma Szépség- és Egészség Központ

gránát.jpg