Meglopott az alkalmazottam

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre

 

Sziasztok! 

 

Hetek óta marom magam a megoldáson, de sajnos nem jutottam előrébb egy kicsivel sem, ezért döntöttem úgy, hogy segítséget kérek.  A sztori az, hogy májusban felvettem az üzletembe (élelmiszer bolt) egy kolléganőt. Igyekeztem a jó hangulat érdekében mindent megtenni, ezzel nem is volt baj.  Augusztus vége felé felhív az egyik kenyérszállító cég tulajdonosa a következőkkel ( 5 éves az üzletem és ők azóta velem tartanak) : ne haragudjak,  hogy (reggel fél 8-kor) zavar, de muszáj megkérdeznie, hogy mi az oka annak, hogy 4 heti kenyér pénzt nem kapott meg, mert ugyanis ilyen nem szokott elő fordulni.  Persze én mondtam, hogy a pénzt minden héten, szerdán ott hagytam az alkalmazottnak. Kérdésemre, hogy miért csak ennyi idő után szól, a válasz az volt: régóta ismerjük egymást és tudja, hogy fer partner vagyok, és hogy nem hagyok pénzt neki az üzletben, annak oka van, ezért ő eddig várt. 

 tolvaj.jpg

A hölgytől ezek után búcsút vettem, de előtte egy szándék nyilatkozatot szerettem volna vele aláíratni, amire ő nem volt hajlandó. Az összeg 450.000 ft, amiről szó van.  Nem tudom mitévő legyek. Ez az adósság az én nevemen van, tehát ezt nekem meg kell fizetnem. Albérletben lakom két gyermekemmel, akiket egyedül nevelek, tovább nem is ragoznám. Nagy szükségem lenne a pénzre, már csak azért is, mert a mai napig nincs kifizetve, mert nem tudom miből kifizetni! Nem hiszem, hogy emberek ezt tehetik meg embertársaikkal, úgy hogy közben Ő röhög a markába, BŰNTETTLENÜL, következmények nélkül! Ha tudtok segítsetek, kérlek szépen benneteket!     

 

  Üdvözlettel:   Renáta