Még mindig így keres munkaerőt a Zepter

Tisztelt Szerkesztőség! 

 

A tárgyban megnevezett cikkhez még most, 7 hónappal később is tudok aktív hirdetést csatolni.... Mert én szerencsére elmentettem....  http://aprod.hu/hirdetes/azonnali-munkalehetoseg-4v8oraban-IDrdiu.html  A nekem szóló levélben azt írták, hogy kereskedelmi asszisztensi pozícióra jelentkeztem, és ez természetesen nem igaz, hiszen nem is tudtam megnevezni pozíciót, mert a hirdetésben nem szerepelt...

 2.jpg

Tisztelt P. Csaba!     

 

 Ezúton kívánom megpályázni az Aprod.hu-n meghirdetett állást.      Az elmúlt tíz évben egy 100%-ban francia tulajdonú cégnél voltam ügyvezető asszisztens, ahol sajnálatos módon, a krízisre való hivatkozással a pozíciómat megszüntették. ....bla-bla-bla     

Tisztelt Viktória!

Köszönettel vettük megkeresését, melyben megpályázta a kereskedelmi asszisztensi pozíciónkat! (?!?!?!? - a szerk. :-) ) Mivel Cégünk szimpatikusnak találta Önéletrajzában foglaltakat szeretnénk elhívni egy állásmegbeszélésre! Kérem személyesen PCsaba Managert keresse! További előzetes egyeztetés nélkül az alábbi időpont egyikére várjuk Önt! 2012.10.29.17:00 2012.10.30. 15:00 2012.10.31. 09:00 Válasz e-mailben kérem jelezze mely időpont felel meg Önnek. Címünk: 1138 Bp., Váci út 191. Optima A Irodaház Üdvözlettel:  P Csaba      

Bízom benne, hogy minél rövidebb időn belül sikerül véget vetni ennek a gyalázatos viselkedésnek!!! 

 

Üdvözlettel:  Viktória