Így bánnak a védett korúakkal

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre

 

Tisztelt Mt!

 

Már megtörtént, érdekességként írom le  december 13 -án  aláírtam és átvettem a felmondásomat a postától. Előzőleg  arra kért a főnököm,hogy én mondjak fel és plusz 1 hónap végkielégítést kapok   azon felül ami törvényesen 10 év munkaviszony után jár  én ezt megtagadtam .Nem értem az egészet mert  én mát 56 éves vagyok és a védettkor  érvényes rám.

 

Így a munkáltató  mondott fel az átalakulásra való hivatkozással történő létszám csökkentésre utalt és az én munkakörömet szét osztotta a többi dolgozó között. Akik januártól osztott műszakba kénytelenek járni. Kevesebb munkabérért, mint az elmúlt években. Mivel a délutáni pótlék megszűnt.

 4361136885_c35ff2917f.jpg

Tudomásom van róla,hogy Debrecenben több postán is volt létszám leépítés  és a munkaügyesek igyekeztek meggyőzni a dolgozókat. Hogy jól járnak a  plusz 1 hónapi bérrel  és a dolgozók önként csaknem dalolva elfogadták ezt a megoldást. Én ekkor elkezdtem gondolkodni,a posta nem jótékonysági intézmény a megoldás esetleg az lehet ebben az esetben,hogy a munkaügyi központ felé nem kell bejelenteni tömeges létszám leépítést ..Vagy valami más:???