Kirúgott, mert anyám is zöldséget árult

Tisztelt Mt!

2012.Szeptemberrel egy kis boltban kaptam állást és elméletileg valós munka szerződést is aláírtam! Szeptember 26.- án a próba idő alatt a főnök asszony felmondott nekem csak azért mert az ő boltjában zöldséget is árultunk az én édesanyám pedig kiállt a piacra zöldséget árulni!(Sajnos falun élünk és nagy az irigység)!Másnap bementem a felmondást aláírni és közölte velem hogy mivel a fizetésemet a hét elején megkaptam (hetente kaptuk a fizetést) amiből ugye hétezer forintot még nem dolgoztam akkor le a hirtelen felmondás miatt , nem adja ki a papírjaimat majd csak akkor ha lerendeztem a "tartozásom"!
zoldsegek(1).jpg
Hát én azóta sem rendeztem le!És mikor bementem a munkaügyi központba akkor nem volt látható hogy én szeptemberben ott dolgoztam ,oda sem küldte be a papírjaimat, de én sem mondtam mert nem mertem, nem tudtam hogy nekem ebből lehet e valami problémám! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy terhel e engem valami kötelezettség elmulasztás vagy sem?

Melyik hatósághoz fordulhatnék mert szeretném kifizetni a "tartozásom" csak tudni szeretném,