Ha nem lennének gyerekeim, biztos öngyilkos lennék

Mintha a saját történetemet olvasnám. Nos, én feladtam és elhelyezkedtem egy szakképzettséget nem igénylőmunkahelyen. Két diplomával, két nyelvvizsgával lettem szobalány: WC-t takarítok, ágyazok, takarítok, négykézláb mosok fel fürdőszobákban, szőrt szedegetek le a lefolyóból. Heti hat napot dolgozom, kemény fizikai munkát, közben tűröm, hogy a felettesem úgy beszél velem mint egy kapcaronggyal, ha szólni merek üvölt, hogy "te ne pofázz, neked kuss". De legalább kapok fizetést, kaját és még jatt is szokott lenni.

 

Hálás vagyok, hogy a közvetítő felvett és munkát adott, végre két év után van keresetem és nem kell a gyerekeknek azt mondanom, hogy ma az ebéd elmarad, eszünk vajas kenyeret. Bizony ilyen is volt. Nem tudom mi van ezzel a világgal, de valami nincs rendben nagyon: egész életemben azt mondták nekem: "tanulj, különben takarítónő se leszel". Tanultam, sokat, diplomákat szereztem, gyereket neveltem, most meg dögölhetek éhen, tűrhetem, hogy nálamnál sokkal alulképzettek aláznak meg nap, min nap.

 

Sokat sírok, sokszor kívánom, hogy bár meghalnék végre, csak legyen vége ennek az egész rémálomnak. Ha nem lennének gyerekeim, biztos öngyilkos lennék.

Mintha a saját történetemet olvasnám. Nos, én feladtam és elhelyezkedtem egy szakképzettséget nem igénylőmunkahelyen. Két diplomával, két nyelvvizsgával lettem szobalány: WC-t takarítok, ágyazok, takarítok, négykézláb mosok fel fürdőszobákban, szőrt szedegetek le a lefolyóból. Heti hat napot dolgozom, kemény fizikai munkát, közben tűröm, hogy a felettesem úgy beszél velem mint egy kapcaronggyal, ha szólni merek üvölt, hogy "te ne pofázz, neked kuss". De legalább kapok fizetést, kaját és még jatt is szokott lenni.

 

Hálás vagyok, hogy a közvetítő felvett és munkát adott, végre két év után van keresetem és nem kell a gyerekeknek azt mondanom, hogy ma az ebéd elmarad, eszünk vajas kenyeret. Bizony ilyen is volt. Nem tudom mi van ezzel a világgal, de valami nincs rendben nagyon: egész életemben azt mondták nekem: "tanulj, különben takarítónő se leszel". Tanultam, sokat, diplomákat szereztem, gyereket neveltem, most meg dögölhetek éhen, tűrhetem, hogy nálamnál sokkal alulképzettek aláznak meg nap, min nap.

 

Sokat sírok, sokszor kívánom, hogy bár meghalnék végre, csak legyen vége ennek az egész rémálomnak. Ha nem lennének gyerekeim, biztos öngyilkos lennék.

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!    

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.