Átvertek a külföldi munkával

Külfödi munkavállalásom során elégé átvertek. A L J KFT. pesti irodája közvetitet ki Londonba. Pesten 80 000FT-t fizettem programdíj néven.  Erről kaptam számlát és megbízási szerződést is írtam alá. és még kint 150 fontot fizettem a kinti ügyintézőnek. A megbízási szerődésben szerepel a két összeg. Aki a papírjaimat nem intézte el bankszámla nyitásban nem segített, a reptéri transzfer nem időben érkezett. A bérelti szerződést nem kaptam. kint tartózkodásom alatt  többször is kértem, az idén februárban mentem ki és áprilisban akarták aláíratatni velem de ezt nem írtam emiatt alá.  akukcót nem adták vissza és lelakni sem lehetett. 2 hetet kellett előre kifizetni és 2 heti kaukciót.

 Heti 70  font volt a lakbér. minden héten pénteken kellett fizetni, egyik pénteken nem fizettem mert nem tartottam igazságosnak, hogy  nem adják vissza a pénzem és lelakni sem lehet. Héfőn estére utáca is kerültem,  haza tudtam utazni azzal nem volt gond.  csak nem így képzeltem a londoni munkát. Egy szállodában dolgoztam szobalányként erre a munkára jelentkeztem, elég csúnyán bántak velünk ott is hagytam egy idő után , de a legfőbb problém a szállás volt.  Pesten kapta megy lapot rajta az elérhetőségekkel. ügyintézők pesti iroda, Magyar Nagykövetség. AZ ügyintézőt sose láttam, amit megadtak telefonszámot az a főbérlő száma volt az ügyintéző nevével.

H N tünteték fel ügyintézőnek,  a "szállás adót " vilinek hívják ő vette fel a telefont. A lakás nincs rendesesn felszerelve, a nappaliban 2 kanapé egy asztal és két rossz szék van 15 embernek. Ezek a csaló emberek alig tudnak angolul és a várost se ismerik az orvosi rendelőt se tudták merre van. Mindig csak hitegetik az embert. Nagy híre van a chips gyának de még egy telefonszámot és címet se tudnak mondani.

Több embert is közvetitetek ki ehhez az ügyintézőhöz de ők se találkoztak vele. van egy norbi nevű ember de neki nagy  a vezetékneve ő is egy csaló , a barátnője éva otília ő mindenki beárul a szállásadónak ha gyanakszunk valamire.  Ő tehet róla hogy utcára kerültem.  petra vilinek a felesége ő is egy csaló. A pesti irodával egyszer tudtam beszélni elmondtam, hogy mi történt mondták felhívják az ügyintézőmet de azóta nem hívtak fel, és ha Én hívom őket nem érnek rá beszélni.   

 Senki ne menjen ki a l j Kft-vel pesten és kaposváron is található irodájuk.