Tukmálni kell a biztosításokat a postán

Tisztelt munkahelyi terror! 

 

Berta vagyok,aki szintén postán dolgozik,s ahogy elnéztem a honlapjukat,már több kollégám is írt oda,hogy mi a helyzet a postáson,így gondolom,hogy nem ismeretlen önök számára sem az én problémám! Én is lassan 15 éve vagyok a postánál,s nekünk is mondták a nagy vezetők,hogy kössünk magunknak egy folyamatos díjas biztosítást,mert hogy legyen meg az előírt terv,különben első körben menni kell raportra,aztán büntetésből áthelyeznek másik postára,ahol akár a fejem fölött is állhatnak,s azt nézik,hogy ajánlok-e minden ügyfélnek,ha meg ott se megy,akkor meg ki is rúghatnak.

 

Nem tudom,hogy hova fordulhatnék segítségért ez ügyben,mert már lelkileg vagyok kiborulva emiatt,s nem tudom meddig fogom ezt bírni,s sajnos nehéz új munkát találni,azért is húzom még az igát a postán. Persze létezik munkaügyi bíróság,de ha tényleg elbocsátanak,miből fizessem a perköltséget? Így is igen minimális a fizetésem,s nemigen megy az,hogy még fizessek még egy biztosítást,hát majd még egy pert.... 

 

Köszönettel: Berta

 

Kedves Levélíró! 

 

Nem tudok rájönni, miféle munkaviszonnyal kapcsolatos kötelezettség lehet az, hogy a saját nevére, saját pénzéből biztosítást kelljen kötnie - így természetesen annak sem lehetne semmilyen törvényes és Önre nézve hátrányos következménye, ha ezt nem teszi meg. 

 

Gondolom, mondanom sem kell, hogy ez egy jogtalan eljárás, persze, hogy féltik a munkájukat, de ilyen esetekben is a többségben, az összefogásban van az erejük, nem egyedüli panaszosként.  Próbáltak már a felsőbb vezetőkhöz fordulni ez ügyben? Talán érdemes lenne egy beadványt benyújtani, minél több alkalmazott aláírásával.  

 

Üdvözlettel:  Erynnis