2 hónapja várok a fizetésemre

Tisztelt Hölgyem,Uram  

 Segítséget szeretnék kérni. 3hetet dolgoztam egy cégnél, szóbeli megállapodás volt. A bejelentére ha rákérdeztem mindíg húzták az időt. 3 hét után kiléptem. 2 hónapja várok a fizetésemre, ha hívom őket nem veszik fel a telefont, ha felveszik mindig mellébeszélnek. Érdemes-e perre vinni?

Kasszásként dolgoztam, így az aláírásom szerepel a hivatalos papirokon, videófelvétel is van, bár nem tudom használható-e. Ha jól tudom 45 napig kötelesek megőrizni. Szükségem van a fizetésre.  

Köszönettel: Gyöngyi

1263479530.automata.kassza2.png

Kedves Gyöngyi!  

Ha van bármilyen bizonyítéka (akár 1-2 tanú), amivel igazolhatja, hogy ott dolgozott, úgy meg lehet kísérelni a behajtást.  Én első körben azt javaslom, hogy személyesen keresse föl az Önhöz legközelebbi közjegyzőt és kérjen fizetési meghagyást a munkáltató ellen. A közjegyző díja ebben az esetben 3%, amit ott a helyszínen, személyesen kell majd kifizetnie.   

Üdvözlettel:  Erynnis