Több millió forintot kivettek a zsebemből



T.Cim!


Véletlenül találtam az Önök cimére - bárcsak előbb sikerült volna -2008. juliusában 55 éves lettem volna decemberben, amikor egy forgácslapgyártással foglalkozó cég felmondott 38 éves munkaviszony után csak azért, mert eladták egy német vállalkozónak.Nem sikerült állás szereznem, még takaritónőnek sem kellettem a korom miatt.

jog_IS192-081_450.jpg

Emiatt anyagilag teljesen lecsusztam, most a végrehajtóktól szenvedek. Abban kérem a segitségüket, hogy jogos volt-e az én elbocsájtásom, és lehet-e visszamenőleg kártéritést kérnem? Több millió ft-ot kivettek a zsebemből,

Igaz hogy most előrehozott nyugdijba sikerült elmennem, de utólag visszafelé már nem tudom a kamatos kamatokkal növelt jelzáloghitelemet, ami svájci frankos törleszteni.

Kérem szives segitségüket.

Köszönettel: Wolf Józsefné