A gerinctelenségnek is van egy határa

Tisztelt Munkahelyi Terror!

Jelenleg felmondási időmet töltöm a cégnél. Volt egy alapbérem, + teljesítményalapon további x összeg. Az alapbéremet kifizették, de a teljesítményalapú bért nem kaptam meg. A probléma az egésszel az, hogy a munkaszerződésben - amiben mellesleg az alapbéremet is csökkentették, holott ugyanannyi órában, ugyanabban a beosztásban dolgoztam - a teljesítményalapú bérezés nincs megemlítve.

no-money-in-the-purse.jpg

Továbbá maga a bérezés is teljesen szubjektív, ugyanis semmiféle adattal nem szembesítettek, miért is jár a pénz, illetve miért nem. A szerződést az "ez van, vagy viszlát" utasítás alapján voltam kénytelen aláírni. Emellett munkaidő-keretben dolgoztam 3 hónapig és jelentős túlórám volt, amit jelenléti ívekkel bizonyítani is tudok, természetesen ezt az összeget sem kaptam meg.

No persze ez sem olyan egyszerű, ugyanis a munkaidő keret kiírása a raktárosokra és a sofőrökre vonatkozott, én meg bár lényegében raktáros voltam, papíron logisztikusként szerepelek. Szóban erre is kaptam ígéretet, de a szó ugyebár elszáll... Nem tudom mit tegyek, mert szerződés szerint nem sok mindent támadhatok meg, de a gerinctelenségnek is van egy határa, amit úgy érzem a munkáltatóm átlépett.

Hasonló helyzetben van a cég összes dolgozója és nagyon sokan jogi lépéseket kívánnak az ügyben tenni..