Előbb-utóbb hajléktalan leszek

Tisztelt Munkahelyi Terror blog!

Teljes elkeseredésemben írok önöknek. 27 éves vagyok.Nem dohányzok/iszok/bulizok.Nincsen gyerekem.Van érettségi + angol,német nyelvtudás + takarító/pénztáros/bolti eladó szakma.Régen diákmunkáim is voltak.3 év takarítóként dolgoztam meg 3 év pénztárosként dolgoztam.Lassan 2 éve nincsen munkám.

1227_intern_630x420.jpg

Első perctől kezdve bármilyen munkát elválalnék.Nagyon sok helyre elküldtem az önéletrajzomat és semmi válasz.Ritkán behívnak próba napra: befejezem a próba napot azt mondják hogy majd értesítenek aztán sosem hívnak vissza.8 általános végzetségű munkákra is jelentkeztem és nem kellek nekik.



Megfigyeltem hogy 2 év alatt ilyen embereket keresnek a munkáltatók: Legyél: 25 év alatti,nappali tagozatos,megváltozott képességű,35 évvel idősebb,nyugdíjas...25 évvel idősebb emberek senki nem akarja felvenni dolgoztatni.Talán azért nem vesznek fel, mert nincsen diplomám?Külföldre nem tudok kimenni mert nincsen pénzem és beteg anyámat nem hagyhatom magára.Mi lesz velem?



Előre tudom a jövőt évekkel később sem nem lesz munkám és hajléktalanként fogok élni az utcán!