Átvertek a szabadsággal

Tisztelt Munkahelyi terror blog!

 

A segítségüket szeretném kérni. Egy magyar kereskedelmi cégnél dolgozom, mint eladó már 2 és fél éve. Sajnos elég rossz körülmények közé vagyunk kényszerítve, rendszeresek az ok nélküli szidalmak és megalázó hangnem, sajnos legtöbbször a vásárlók előtt. Pihenni alig tudunk, a fizetésünk pedig rendkívül alacsony. Azonban eddig legalább a szabadságunkat rendben megkaptuk és egy részét mi dönthettük el, mikor vesszük ki.

 

Én a közvetlen főnökömmel és a boltvezetővel is beszéltem róla, hogy szeretnék július utolsó hetében egy hétre elmenni szabadságra, ugyanis a húgom és a férje akkor utaznak el külföldre és az 5 éves kislányukat nem tudják magukkal vinni, így megkértek, hogy én vigyázzak rá. Ők Debrecenben élnek, én pedig itt Budapesten. Megígértem, hogy elintézem a szabadságot és vigyázok rá, ellátom az egy hét alatt a kislányt.

 woman-questions-2.jpg

Jó előre jeleztem szóban a szabadság kérelmet a főnököknek, még május hónapban, ezt el is fogadták, azt mondták nem lesz gond vele. Azonban a héten, amikor a júliusi beosztásunkat kézhez kaptuk, kiderült, hogy nem kaptam meg a szabadságot a kért időre, csupán 2 napot, de azt is a hónap elején. Amikor ezt megláttam, természetesen szóvá tettem és megkérdeztem miért nem kaptam meg a kért szabadságot, azt a választ kaptam, hogy nekem egyáltalán nincs beleszólásom abba, mikor akarok szabadságra menni, egyébként is kevés az ember, így csak 2 napot kaphatok, és nem akkor, amikor én akarom. Ha pedig nem tetszik az egész, akkor nyugodtan kereshetek másik helyet magamnak.

 

A húgommal is sikerült jól összevesznünk, nem hajlandó megérteni, hogy nem rajtam múlik az egész, egyszerűen nem engednek el és kész. Pedig idén még egyetlen nap szabadságot sem vettem ki, de azt mondják, ezen kívül a 2 napon kívül a nyáron többet nem adnak ki, majd ősszel leghamarabb, szeptember körül.

 

Azt szeretném kérdezni, mit tegyek, mit tehetek ebben a helyzetben? Rosszul tudom, hogy a szabadságom egy részének idejét én dönthetem el? Még az is lehet, ha sokáig emlegetem ezt a témát bent, akkor kitalálnak valamit és kirúgnak. Tanácstalan vagyok. Remélem tudnak segíteni.

 

Köszönöm!

 

Kati

 

A listazz.com segítségével Feketelistára tehetitek az inkorrekt cégeket, a megtévesztő álláshirdetéseket.

 

banner_1.jpg