Nem kaptam jutalmat a NAV-tól

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Tisztelt Munkahelyi Terror!

 

Én tanácsot és segítséget szeretnék kérni abban, hogy törvény szerint járt-e volna a 25 éves jubileumi jutalom és a 13. havi jutalom? 1993. október 01-2011.01.21-ig a NAV-nál dolgoztam, mint főelőadó.

 

A munkaviszonyom kezdete: 1994.01.30.

 950-nav_logo_18.JPG

A közszférában 1985.október 15-től dolgoztam, az igazolást meg is kaptam a NAV-tól, ez helyes, tehát 1985.okt.15-2010.okt 15-ig nem kellett volna megkapnom a 25. éves jubileumi jutalmamat, úgy tudom 20. éves nincs?!

Már nem ott dolgozom, és ezért fordultam ehhez a fórumhoz,  még annyit szeretnék kérdezni, hogy visszamenőleg, ha jár, megkaphatom-e a jutalmat, (még benne lennénk az 5. évben, az elévülés).

 

A közszolgálati igazoláson, amit felmondáskor kaptam az egyéb közölnivaló résznél feltüntetve:

 

- jubileumi jutalmat nem fizették ki.

 

- 13. havi jutalmat nem fizették ki. Ez így helyes?

 

Segítségét előre is köszönöm!

 

Várom válaszukat!

Köszönettel és Tisztelettel:

 

Marcsi

1.png

 

Első lépés a munka világába!