Gyakorlat nélkül a diploma semmit sem ér

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Sziasztok!

 

2008-2011-ig, közgazdász logisztika szakirányos diplomával és két, valós tudással megtámogatott középfokú nyelvvizsgával voltam munkanélküli. Munkát nem kaptam, mert nincs szakmai tapasztalatom, gyakornokként nem vettek fel sehová, mert már nem volt nappali tagozatos hallgatói jogviszonyom. Több száz helyen pályáztam, jártam börzékre, regisztrált munkanélküli voltam, de még interjúkig sem jutottam el. (Megfelelő ismeretség, rokoni kapcsolatok, "benyalások" nem voltak.)

 difference-between-ged-and-online-high-school-diploma.jpg

Végül (persze ismeretség és marha nagy mázli révén) sikerült recepciós-adminisztrátorként elhelyezkednem, azóta is ott dolgozok, mert a diplomámnak megfelelő végzettségemhez továbbra sincs gyakorlatom, és persze már a tanultak elavultak, a tudásom már nem naprakész...

 

A minimálbér felett keresek pár ezer Ft-tal, de az a pár tényleg csak pár, nem sok. Elvégeztem egy másoddiplomás szakot is, nemzetközi szállítmányozás szakon, de itt is ugyanaz: nincs gyakorlat = még interjúra sem hívnak be.

 

1.png

 

Első lépés a munka világába!