Visszakövetelik a borítékba csúsztatott pénzt

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Tisztelt Mt!


Egy gyors kérdésem lenne, kíváncsi volnék a véleményekre. Több, mint egy éve kiléptem azonnali hatállyal egy cégtől fizetés napján. Másnap elszámolásnál nem kaptam meg a kilépő papírjaim, mert követelték vissza a borítékos (fekete) pénzt, mert hát ugye a fele fizetés kártya, a másik fele borítékba ment.

 14_boritekpenz-fa.jpg

A munkaruhát leadtam, a túlvett szabadságot kifizettem és nem mentem többet, természetesen nem adtam vissza a borítékot. Nem is volt lényeg a papír, mert külföldön dolgozom és nem volt rá szükség, de most kellene, de hát nem akarják oda adni, csak ha fizetem a pénzt, persze kp. nem utalás formájában.

 

Ezt megtehetik? Nem köteles a cég, ha kérem postán kiküldeni a papírjaim? Mit tehetnék ebben az esetben? Előre is köszönöm a segítséget.

 

B.