Nem mindenkinek jár a bérkompenzáció

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Tisztelt Cím!


Az egészségügyben dolgozom, bár nem betegellátó osztályon. Az általam végzett munkakörhöz, elég az 5-8. általános megléte. Tehát minimálbérre vagyok bejelentve, noha középfokú végzettségem van ( érettségi és szakma). A csoportban, ahol sokad magammal dolgozom, egyenlő feltételekkel vagyunk alkalmazva, mindenki a fent említettekkel lett felvéve, vagy mégse?

Már nem először fordul elő, hogy szinte találomra valaki kap bérkompenzációt, valaki nem. Megérdeklődtük a bérosztályon, hogy ez miért is van, mire azt mondták, hogy sok mindentől függ, ill. van aki kap, van aki nem. Előző évben ketten nem kaptunk. Ebben az évben mindenki kapott bérkompenzációt, az is, aki előző évben nem, kivéve engem.
ber1.jpg
Ismét ellátogattam a bérügyre, ahol az előzőleg már elbírált papírt megnézve, átnézve a kishölgy, akinél kérdeztem, hogy ez most hogy is van, tovább adta egy kolleginájához. A kollegina ránézett a lapra, majd megjegyezte " Mit nézzek ezen meg? Minimálbéres, biztos, hogy nem jár." Ezek után számolgatott, majd elmondta nekem, hogy nem jár, mert volt emelésem, és annak a 94 % meghaladta a határ összeget, ami alatt járna a kompenzáció. Mondom, ez érdekes, mert mint már említettem nálunk mindenki minimálbérre van felvéve, ők mégis kaptak- ellentétben az előbb írt kijelentésén a kolleginának.
Akkor most ez hogyan van?

Lehet, hogy nem értek hozzá, de akkor sem értem, hogy ha kijelenti, hogy minimálbéres, biztos, hogy nem jár, akkor a többiek hogy-hogy kaptak?


Ebben kérném segítségét, mert a béresek nem tudták "elmagyarázni"..

 

 

Hirdessen Ön is Magyarország legolvasottabb munkaügyi blogján. A részletekért kattintson!