A főnök macájának neveznek

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, azmhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Kedves MT blog,



A segítségeteket szeretném kérni. Év elején kezdtem egy cégnél, már a próbaidőm alatt nagyon elégedett volt velem a főnököm, amit a többi kolléga nem nézett jó szemmel, ezért elkezdtek beszólógatni és a hátam mögött kibeszélni (főnök macája stb. a szokásos). Eddig bírtam. Írásban már jeleztem ezt a vezetőnek, akkor beszéltünk is erről. 4 hónapja új csoportvezetőt kaptam, akivel egyidőben egy átszervezés kapcsán bekerült a csoportba egy kolléganő, aki egészen szoros barátságot ápol a csoportvezetővel (szerintem, ez már az összeférhetetlenség kategória) és kitalálhatjátok Ő sem jófej, becsatlakozott az addigi néhány ekézős emberhez és most a munkaidejükben kalákában pusmognak rólam.

sad-woman-520x346_1.png

 

Egyébként, nem vagyok paranoiás, még mielőtt...
Ennek a helyzetnek a megoldására kértem írásban (pontosan leírtam mikor-mit tapasztaltam) a csoportvezetőmet, ami elég "érdekes" helyzetet szült, mivel a kis barátnőjét is meg kellene reguláznia. Mivel tudom a mobbingot bizonyítani? Az 'ekézős nép' összetart, azt is kinézem belőlük, hogy azt mondják összeférhetetlen vagyok.

 

Ezt mondjuk ki tudom védeni, mert 3-4 osztállyal dolgozom szorosan együtt és nagyon elégedettek velem,  a munkámmal - ezt jelezték is a csopvezemnek és az osztveznek is, tőlük tudom.
Köszönöm!

 


Üdv,
Anna